This week's specials
Get The SCOOP
hot
The periodic fable @The Ordinary x Uncommon
Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul, spune The Ordinary, care lansează The Periodic Fable ca să-ți arate că unele lucruri chiar sunt doar o strategie de marketing.
Campania înlocuiește elementele chimice cu termenii cel-puțin-înșelători pe care-i găsești nowadays pe produsele de beauty&skincare.
Iar dacă te gândești că astfel de strategii oricum nu funcționează, află că mai bine de jumătate dintre britanici au mai multă încredere într-un produs descris drept luxury.
Dincolo de spotul distopic de mai jos, campania globală include activări cu influenceri în UK, US și Canada, o pagină dedicată și mai ales, o serie de execuții OOH statice exact pe sufletul nostru și sperăm, al tău.
sursă foto: Uncommon Creative Studio
Living together doesn’t have to be a horror @IKEA Spania x McCann Madrid
Tot un fel de myth-busting încearcă și IKEA Spania, care spune sus și tare că nu-i așa nasol să locuiești împreună cu părinții, doar să ai produsele potrivite – pe care le găsești la *drumroll* IKEA.
Campania cuprinde patru spoturi și a fost lansată în contextul în care 1 din 4 tineri din Spania amână momentul mutării din casa părinților.
O idee chiar drăguță, de altfel, de-ar fi și adevărată! Nu de alta, dar din câte știm, etajera IKEA (încă) nu poate să-ți și șteargă din memorie imaginea mamei tale în colanți!
Brian’s first day as CFO @Ramp x Coming of Age
În posibil cel mai bun stunt pe care l-am văzut de ceva vreme (și mai e și b2b, no less!), Ramp, platforma de finance automation, îl face pe Brian Baumgartner, adică Kevin din The Office, noul purtător de cuvânt al companiei.
Except Kevin does numbers, not words, as all Office fans know, așa că nu-i ia mult să se autodeclare noul CFO.
Ramp goes along și uite așa, pe 15 octombrie, adică în prima lui zi în calitate de CFO pentru Ramp, Kevin does numbers în mijlocul New Yorkului, iar Ramp transmite live toată debandada.
Lucrurile merg exact așa cum te-ai aștepta, ocazie excelentă pentru Ramp să arate că uneori, AI beats the human touch – mai ales când atingerea în cauză vine de la Kevin.

sursă foto: Ramp
Outside, your comfort zone @Kathmandu x Motion Sickness
O campanie minunat de simplă și tot atât de memorabilă vine de la Kathmandu, care reușește să-ți spună în exact câte cuvinte trebuie că natura chiar nu trebuie mereu cucerită/explorată/îndurată (a la North Face).
Campania rulează în Noua Zeelandă și Australia și conține patru spoturi TV și o serie de execuții OOH – toate cu același cozy, soft & intimate feel.
sursă foto: Little Black Book
World Cup Paternity Leave @Huggies x Gut Miami
Mai bine de jumătate dintre americani plănuiesc deja să fie brusc și dintr-odată bolnavi, și deci, scutiți de la muncă, în timpul campionatului mondial de fotbal de anul viitor, din iunie.
Așa că Huggies decide să le dea o mână de ajutor: de ce să-ți plănuiești medicalul când poți să-ți plănuiești concediul de creștere copil?! Care tot un medical e, dacă stai să gândești.
Se face că dacă te apuci de treabă luna asta, concediul tău pică fix în iunie 2026.
În fine, spotul de mai jos îți explică exact ce-ai de făcut, și dacă nu-i de-ajuns, poftim și-un playlist pe Spotify.
*this is probably not safe for work*
OOH of the week
A ‘down under’ twist @Tim Tam x Insiders
Tim Tam, brandul de biscuiți cu ciocolată din Australia, lansează prima campanie serioasă în UK.
Contextul: biscuiții se găsesc în supermarketurile din UK de ceva vreme, dar vestea nu a ajuns și la britanici, care deși cunosc brandul australian, chiar nu știau că pot cumpăra biscuiții direct din supermarketul local.
Soluția: o campanie outdoor în întreg Regatul Unit și o serie de execuții care bifează cam toate regulile de bun simț din OOH: distinctive brand assets, imagine de produs, și-un mesaj simplu și concis dublat de montarea cu susul în jos a vizualurilor – pentru că biscuiții vin din Australia, adică din „down under”, get it?
Problem fixed!

sursă foto: The Drum
Nike @Chicago Marathon
Anul trecut pe vremea asta, Nike lansa Stairs – ultimul spot din platforma de brand Winning Isn’t Comfortable – și probabil cel mai relatable.
Vedem același insight și anul ăsta, în seria de execuții OOH absolut delicioase cu care Nike a împânzit traseul la Chicago Marathon, și pentru care o grămadă de alergători și-au pus cursa pe pauză doar-doar să le facă o fotografie.
La fel de local, relevant și memorabil as always – the key words being „la fel”!

sursă foto: James Herring
bonus: FruitHead @Gushers x Imagine Entertainment, octombrie 2025
Ești ceea ce mănânci, a tot spus Gushers, și acum îți arată și consecințele.
Pe scurt, brandul își transformă reclamele cel-puțin-ciudate din anii ’90 (aici o variantă) într-un scurt-metraj horror.
Just in time for Halloween și cu nimeni altul decât Bradley Whitford, se face că unul dintre copiii din reclama originală a rămas, well, a FruitHead, așa că vine să se răzbune pe regizorul cu inimă de piatră.
As always, suntem oricând bucuroși să auzim de la tine ce ți-a plăcut săptămâna asta, ce ți-ar plăcea să citești aici, sau să ne trimiți și tu campaniile cool pe care le vezi sau la care lucrezi. Ne găsești la thescoop@wink.ro și suntem chiar simpatici, pinky promise.
Iar dacă nu ne auzim încă pe e-mail, poate ar fi timpul să ducem prietenia la următorul nivel, ce zici? 👇🏻