This week's specials
Get The SCOOP
hot¬
I want chicken. I love chicken. I am chicken.
No thoughts, just vibes. Serios, căci dacă nu-ți poți pune neuronii pe pauză timp de 2 minute, poate-ar fi bine să dai cu skip.
KFC lansează All Hail Gravy, parte din campania BELIEVE, lansată anul trecut cu un spot – am vrea să spunem la fel dar – ceva mai domestic.
Între timp, KFC și agenția Mother stopped being such chickens & went full cray-cray.

sursă foto: Muse by Clios
Azi îi cauți inel de logodnă și mâine îi faci câinelui veșnica pomenire
Scuzaț, da’ chiar așa se întâmplă în noua campanie Hell Pizza. As it turns out, you CAN put a price on love: 🍕!
Îmi rămâne și de-o pizza? – iată ce să te întrebi data viitoare când te gândești să-ți golești economiile (haha!), vinzi un rinichi sau să te-apuci de făcut chestii dubioase pe net pentru ceva ridicol de scump.
Thoughts & prayers aren’t worth $h!t
Cray all the way e și campania Change the Ref, care transformă gândurile bune ale politicienilor în singurul lucru pentru care chiar sunt bune: hârtie igienică.
Change the Ref e o organizație fondată de părinții unuia dintre elevii uciși în atacul armat de la liceul din Parkland, US, care-și petrec zilele militând pentru reformarea legilor privind armele de foc. Și responsabilizarea liderilor politici, care-ar trebui să facă ceva în privința asta.
Produsul chiar există, costă vreo 20 de dolari, conține actual thoughts&prayers de la politicieni precum Ted Cruz, Lindsey Graham și Donald Trump, iar oamenii îl pot trimite direct la ușa politicienilor care îi reprezintă.
sursă foto: Ad Age
Nothing cracks like Magnum – și în OOH
Magnum tocmai ce-a lansat Crack, campania care le reamintește oamenilor motivul pentru care aleg înghețata Magnum again&again.
În loc de slowmo, chocolate swirls și cine știe ce fructe zburând prin aer, brandul merge all-in pe sunet, căci ce-i mai satisfăcător și apetisant decât sunetul glazurii de ciocolată care sparge? Cam (aproape) nimic în viață, dacă întrebi SCOOPwriterul.
Campania cuprinde 4 spoturi (vezi și Birds, Pool și Library) și se vede aude și în OOH.
Execuțiile outdoor folosesc un feed de date pentru a sincroniza emisia radio a postului Heart cu momentul în care șoferii trec prin dreptul billboardurilor digitale localizate în zone specifice din Londra și Manchester, astfel că oamenii nu doar văd, ci și aud, în direct la radio, sunetul glazurii de ciocolată care se sparge.
Pretty cool!

sursă foto: Campaign
OOH of the week
Getting kids out-of-home: Dirt is good
Dirt is good, tot spune Unilever aka Persil/Omo/Skip/Surf etc. de ceva vreme, și iată că atunci când ai un brand platform atât de generos o poți spune fără-număr și fără-să-te-repeți.
De data asta, prin câteva instalații OOH în Instanbul, care transformă billboardurile din spațiile publice în locuri de joacă pentru copiii mici și mari fără frică de murdărie.

sursă foto: Little Black Book
The Vagina Museum lansează The Vagina Heist
The Vagina Museum este primul muzeu din lume despre sistemul reproductiv feminin, dedicat educației despre corpul, drepturile și sănătatea sexuală a femeilor.
Campania OOH împreună cu BBH London vine în contextul în care fondurile i s-au cam dus, iar muzeul riscă să se închidă fără sprijinul oamenilor.
Execuțiile outdoor se folosesc de opere de artă celebre, iar ce-a ieșit vezi mai jos.

sursă foto: Little Black Book