This week's specials
Get The SCOOP
hot¬
The innies go out: Severance pop-up @Grand Central Station
Marțea trecută, călătorii din Grand Central Station din NY au avut parte de-o surpriză de proporții.
Nu s-a lăsat cu întârzieri sau anulări, ci cu protagoniștii showului Apple TV+ Severance casually working într-un cub de sticlă.
Activarea vine să promoveze sezonul 2 al serialului, care tocmai ce-a fost lansat.
Things went viral, as they do, și uite cum o grămadă de oameni se abonează acum la Apple TV+, sau dacă-s pe plaiuri mioritice, găsesc mijloace alternative pentru a putea urmări serialul…


sursă foto: Apple TV & Mashable
Îți spuneam acum câteva SCOOPuri că Doritos a relansat Crash the Super Bowl, competiția care încurajează fanii Doritos să creeze cele mai memorabile reclame pentru Super Bowl.
Campania a rulat vreme de 10 ani și a produs câteva dintre cele mai memorabile spoturi (remember Goat 4 sale?)
Ediția de anul ăsta a ajuns aproape de final. Au rămas doar 3 spoturi în cursă, pe care le poți vota până pe 28 ianuarie.
Noi votăm pentru Abduction, pe care ți l-am și lăsat mai jos. Merită totuși să vezi și The Barbershop și Charades.
Gordon Ramsay takes up farming for Hay Day
„Și se jură că nu-njură, și l-am prins cu @#$%&!) în gură” nu e ceva ce poți spune despre Gordon Ramsay.
Nu de când s-a apucat să joace Hay Day, jocul Supercell care se pare că face de râs până și cele mai bune cursuri de anger management.
Fanii Hay Day îl pot chiar întâlni în joc, până pe 24 ianuarie, unde se pare că-i la fel de calm și gata să ajute jucătorii să-și țină animalele fericite.
See you in the morning, au spus Kellogg’s la sfârșitul anului trecut, odată cu lansarea noii campanii integrate menite să recunoască și să sărbătorească modurile diferite în care oamenii își încep ziua.
Tot atunci l-am văzut pe Cornelius în 3D, cocoșul-mascotă Kellogg’s care a prins viață și-a cutreierat străzile orașului pentru a da tuturor trezirea. Vezi spotul aici.
De data asta, într-un pretty cool PR stunt, un Cornelius tot în 3D și la fel de gigantic și-a făcut apariția în Ness Point, Suffolk, adică în cel mai estic punct din UK.
Instalația e perfect funcțională (se învârte și arată direcția vântului) și a devenit cea mai mare giruetă din UK.

sursă foto: Cambridgeshire Live
A Case of the Mondays: Makreting Mischief @Coors Light
Lunea trecută, Coors Light a lansat o serie de ads pe digital OOH și în print, parte din campania pentru Super Bowl.
5 secunde mai târziu, marketing rockstars, growth accelerators și wordsmiths din toată lumea s-au declarat consternați că un brand de atât de mare a putut să facă o asemenea greșeală.
*e ok, așteptăm să dai scroll la imaginea de mai jos și să (re)citești sloganul.
Toată debandada evident că a dus la discuții filosofice despre halul în care se găsește publicitatea din zilele noastre, învățături care mai de care mai creative și degete îndreptate furios spre brand și agenție, Mischief.

sursă foto: PRNews/Coors Light
Cei care lucreză în publicitate-marketing-comms-&co de mai mult de-o secundă s-au prins rapid că-i un stunt.
„We had a Case of the Mondays”, a zis brandul într-un comunicat. Și-așa a și fost!
De altfel, Coors Light și Mischief nu sunt nici primii, nici ultimii care folosesc accidental typos în campanii.
Un alt exemplu recente e PUMA India, care și-a anunțat parteneriatul cu jucătoarea de badminton PV Sindhu schimbându-și numele& logoul în PVMA.

sursă foto: Media4growth
Andy Murray nu intră în pungă @Uber Eats Australia
Get Almost, Almost Anything, tot spune Uber Eats, și iată că oamenii din Melbourne îl pot comanda acum pe Andy Murray. Care, că veni vorba, se lasă cam greu de prins.
Uber Eats Australia lansează o nouă campanie și nu o face oricum: Andy Murray e literally disponibil la comandă în aplicație, o serie de ads ni-l arată pe Murray fugărit de oamenii de delivery, și tot așa-l vedem și în câteva spoturi promo ale canalelor de TV din Australia și traffic reports care-au fost hijacked de Uber Eats.
Ce-a ieșit vedem pe 23 ianuarie, când cursa se încheie și brandul lansează ultimul spot.
New York Festivals Advertising Awards anunță că este acum open for entries. Just leave the bullshit at the door.
La sfârșitul competiției, festivalul anunță că va dona – pe bune – îngrășământ către NYC Parks.
Căci în ce univers te-ai putea aștepta – tot pe bune – să nu vezi tu un 46468 catralioane impressions prin vreun case study?!
OOH of the week
Înghețata preferată a australienilor le aduce aminte oamenilor că-i un clasic în viață printr-o campanie OOH cu peste 20 de execuții.
Situaționale, contextuale, location-based – you name it, Drumstick’s done it.
Classic!





sursă foto: Little Black Book
Tot clasic o dă și Uber, care-și anunță parteneriatul cu London Gatwick Airport printr-o campanie OOH cu peste 2500 execuții.
Yup, you read that right!
Dincolo de ideea din spate și cât de fain se leagă cu sloganul Uber, nu putem să nu admirăm și aplaudăm efortul de-a găsi fotografii care să se potrivească așa fain cu copy-urile!





sursă foto: Little Black Book