Get The SCOOP
hot¬
N-ai website, nu exiști.
O demonstrează Squarespace în Change your world, noua campanie de brand, prin 3 spoturi care mai de care mai absurde.
A website makes it real, zice Squarespace, și n-am putea să nu fim de acord. Nu ne-am putut abține nici să ne gândim în ce-ar transforma site-ul WINK lumea.
Walking billboards? WINKing faces? Iluzii anamorfice everywhere? Și sincer, ce-ar fi atât de rău la asta? 🤷🏻♀️
Cowboy Carter is a woman who wears Levi’s
După ce Beyoncé a lansat albumul „Cowboy Carter”, cu tot cu deja-faimoasa „Levii’s jeans” în martie, iată că Levi’s ne arată, într-un final, cam cum vrea să profite de pe urma acestei „întâmplări” fericite.
O treime dintre cumpărătorii Levi’s sunt femei, iar brandul plănuiește să ridice procentul la 50%.
Așa se face că Beyoncé nu doar că e noua față Levi’s, ci și protagonista unei noi campanii – Reiimagine.
Campania cuprinde 4 capitole, se întinde până în 2025, și omagiază istoria companiei, but with a twist: from a female gaze.
Primul capitol tocmai ce-a fost lansat, un spin al iconicului Laundrette, lansat în 1985.
Avem diamante în loc de pietre, Beyoncé în loc de Nick Kamen și tot Beyoncé în loc de Marvin Gaye. Și some girl power la final, să ne încălzească sufletele.
Uite și spotul original, să vezi ce-a fost și ce-a ajuns.
Fun fact: O să vândă campania asta blugi? John Hegarty, adică omul de-a creat spotul original în 85, zice că da.
Dar o să vândă cam tot atât de mulți boxeri.
C-așa s-a întâmplat și-n 85, când Nick Kamen trebuia să poarte tighty-whities, dar oamenii de publicitate au zis că ar fi cam indecent.
Boxerii nu erau la modă atunci, dar au devenit. Aparent, Calvin Klein n-a zis niciodată hai merci.
De data asta, Levi’s s-a asigurat că boxerii sunt marcă proprie. Sperăm doar că s-au asigurat că au stoc suficient și pentru ei!
Știi mormanul ăla de haine pe care-l numești scaun?
E ok, we’re not here to judge. Ba chiar meriți felicitări!
Se face că avem o obsesie cu spălatul hainelor. O facem prea mult, prea des, iar asta-i rău și pentru haine, care se deteriorează mult mai rapid, și pentru planetă.
Orice ne ajută să spălăm mai puțin ajută. Inclusiv scaunul/bicicleta/podeaua pe care ne aruncăm hainele în purgatoriu – nici prea-prea murdare, nici foarte-foarte curate, care se aerisesc cu ocazia asta și live to be worn another day.
Așa că Ecover, o companie care produce detergent eco, și agenția Uncommon Creative Studio lansează The Rewear Chair, versiunea îmbunătățită și eco a scaunului-cel-de-toate-zilele.
Turns out we were all sustainability revolutionaries all along! Carry on! 🙂

sursă: Little Black Book
Winning isn’t everything: Adidas lansează 3 noi spoturi în campania You got this
Winning isn’t for everyone, a zis Nike, într-o campanie despre care mulți au spus că încurajează fix lucrurile care fac ca sporturile de performanță să devină toxice – lipsa de compasiune și empatie, competitivitatea dusă la extrem, lipsa de scrupule și egoismul.
Adidas, pe de altă parte, crede că sportul înseamnă mult mai mult decât să câștigi.
Într-un studiu cu neuro11, brandul a descoperit că atleții de performanță sunt cu 40% mai buni față de sportivii amatori în gestionarea situațiilor în care presiunea e ridicată.
Așa că i-a recrutat pe cei dintâi să le aducă aminte celor din urmă că it’s only a throw, or a catch, or a kick, so trust yourself and enjoy the moment!
Apropo și între timp, the Chicago Marathon se întâmplă foarte curând și uite peste ce minunăție am dat răscolind internetul.
Simplu, scurt, to the point, memorabil, fix pe brand. Aproape poetic. Copywriterul s-a dus să plângă într-un colț.

Când doi se bat, al treilea profită: Mountain Dew deschide VP debate-ul American
Mountain Dew e bucuros să fie singurul lucru care-i unește pe democrați și republicani.
După ce Tim Walz și JD Vance au declarat amândoi că iubesc Diet Dew, ar fi fost și păcat ca Mountain Dew să nu facă nimic cu această informație.
Ce brand nu visează să se poată insera și el în contextul politic fără să trebuiască să aleagă vreo parte?
Ce vezi mai jos e spotul de 15 secunde difuzat chiar înaintea începerii dezbaterii.
Tot despre alegeri, dar de data asta canadiene, vorbim și-n noua campanie Pizza Pizza.
Left wings & rights wings sunt în sfârșit împreună. În noua Bipartisan Wings box.
Copiii pun întrebări trăznite. Aqua Carpatica Kids are răspunsurile
Ai copii? Știi pe cineva care are copii? AI CUNOSCUT VREODATĂ UN COPIL?
Ei bine, atunci știi deja care-i treaba cu de ce-urile.
Au știut și Aqua Carpatica și Cohn & Jansen, așa că au pus de-această campanie care nu te scapă de întrebări, dar măcar te echipează cu ceva răspunsuri.
Pe scurt: CSI guy gets new job as couch potato.
Pe puțin mai lung: Pluto TV lansează noua campanie Proud Couch Potato și-l aduce pe Gary Sinise, adică CSI guy turned couch potato, să-ți spună cât e de fain.
Tot la capitolul unexpected brand collabs intră și noua campanie Uber Eats cu George Costanza – pardon, Jason Alexander.
Pe principiul ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea îndeplini, Jason Alexander primește more than he bargained for și e nevoit să iasă din tot felul de situații care mai de care mai nasoale.
All because of a dad joke!
O pastilă imensă de Nurofen spune povestea femeilor a căror durere e ignorată
The Gender Pain Gap există și for a brief moment, a fost imposibil de ignorat.
S-a întâmplat mulțumită activării Nurofen din UK, parte din inițiativa See My Pain începută acum doi ani, cu scopul de a aduce la lumină prejudecățile de gen din tratamentul medical al durerii.

sursă foto: Little Black Book
Și pe final de hot¬, că tot vine Halloween, îți lăsăm un cadou de la Six Flags, o rețea de parcuri de distracții din US.
Scurtmetrajul e parte din campania anuală Fear is waiting și nu mai spunem decât atât: DO NOT, WE REPEAT, DO NOT KEEP THE CLOWN WAITING!
OOH of the week: The Better Supper by Heinz
Heinz lansează gama de sosuri pentru paste în family size și anunță prin Family Portraits, o campanie multichannel în print, OOH, social media și digital.
Execuțiile sunt inspirate din povești reale. Heinz chiar a primit o scrisoare / declarație de dragoste pentru Heinz Bolognese Sauce din partea măicuțelor de la o mănăstire.
How cool is that?

sursă foto: Marketing Beat
N-am spune toată povestea dacă nu am include și execuția de mai jos, evident parte din aceeași campanie.
Vizualul a fost puternic criticat în online pentru perpetuarea stereotipurilor rasiale prin absența tatălui miresei.
„Black girls have Dads too”, s-a tot auzit pe net. Heinz și-a cerut scuze și a promis că va remedia.
Demn de menționat că tot Heinz a mai fost under fire o dată săptămâna trecută și tot pentru un vizual care include oameni de culoare, acuzat că seamănă puțin cam tare cu blackface și minstrel shows din secolul 19.
Brandul a făcut mea culpa și a dat jos campania „Smiles”.

sursă foto: Marketing Beat

sursă foto: Ad Age
in other news
– Ayrton Senna, Max Verstappen și-un reverse poetry în noua campanie Honda Unstoppable Dreams
– Movies Should Be Scary, Skincare Shouldn’t Be, zice Buffy the Vampire Slayer într-o campanie Philosophy
– Ford lansează Support Belt pentru femeile care se recuperează după mastectomie
– Folosești Philips Sonicare? If not, așteaptă-te la o vizită de la Kate McKinnon
– Google include acum ads în AI Overviews
Atât pe săptămâna asta că și-așa nu știm ce înseamnă „less is more”, dar măcar înțelegem când „enough is enough”.
Exact când se face enough sperăm să aflăm curând. Până atunci, see you here next week!