9 septembrie

Fiecare cu ce-l doare

KitKat zice că nu-i de ajuns să-ți iei pauză dacă iei și altceva cu tine, Heinz vrea să convingă olandezii să cumpere ketchup și Pepsi pune de-un reboot colosal. Auto Trader vrea să te facă copywriter, Oatly mai dă de-un OOH mișto, o Dacie din ’75 ajunge pe Nürburgring și ediția de SCOOP se-ncheie cu a XI-a ediție Balul de la Castel.

This week's specials

hot&not

Pauzele bune și dese, cheia marilor succese. De la KitKat citire.

Să începem cu o pauză, shall we?

KitKat, the brand that owns breaks, revine și zice că nu-i de ajuns să-ți iei câte o pauză din când în când dacă iei cu tine și toate gânduriletaskurilechestiiledefăcut.

Cum să break better, te întrebi? Cu un KitKat, d’oooh!

Break Better, campania integrată creată de VML, conține execuții pe TV, online video, OOH, socials și colaborări cu influenceri.

Uite cum o idee strategică și-un tagline folosite prima dată în 1957 (!) pot să supraviețuiască și să suporte atâtea reinterpretări mai bine de 60 de ani mai târziu.

Ce bine că nu s-a plictisit KitKatul și n-a zis „da’ hai să mai facem și noi altceva!”, nu?

For the perfect cider, go the extra Inch’s. Așa spunea o campanie Inch’s Cider de prin 2021.

Tura asta, nefericiții care călătoresc cu metroul prin UK should go 2,362 extra inches. Get it? Pentru că sunt 60m below refreshments?

Anyway, foarte cool aceste execuții outdoor semnate de agenția Otherway pentru Inch’s Cider.

The SCOOP Inch's Cider campanie outdoor tranzit poster 1

sursă foto: Otherway

Brief: brand campaign. B2B. Sustenabilitate. Tehnologie. But make it exciting and fun! 

Mai jos, ce-au livrat Mamapool și Park Village pentru Hitachi, într-o campanie inspirată de filmele de acțiune ale anilor 90. 

Doar că planeta nu se salvează cu arme, roboți, superputeri sau pumni care-i trimit pe ăia răi până în spațiu și înapoi. Ci cu soluții și tehnologii sustenabile. 

Că tot vorbeam de ăia răi, se pare că există totuși un loc în care-s primiți cu brațele deschise.

Tubi, serviciul de streaming al Fox Corporation, e gratis pentru tine – fie că salvezi pisici din copaci sau îți place să arunci baloane cu apă de la balcon.

Campania semnată de Mischief a fost lansată zilele trecute și rulează pe TV și socials.

Pepsi goes epic: campania Colosală cca 2004 gets a remake

Pepsi și Paramount tocmai ce-au lansat versiunea new&updated a faimosului spot din 2004

Nu-i cu Pink, Beyonce, Britney sau Enrique Iglesis, dar avem, în schimb, NFL superstars ca Josh Allen, Derrick Henry, Justin Jefferson și Travis Kelce. Și evident, Megan Thee Stallion.

Avem și reclamă la: Pepsi, noul film Gladiator II și Paramount, NFL, CBS Sports, Megan Thee Stallion și MTV 2024 VMAs, unde Megan va fi host și unde se va auzi și vedea videoclipul noii We Will Rock You.

Am ratat ceva oare?

ps: please stop thinking about the Roman Empire, guys. uitați ce se întâmplă, serios!

Mayo gameday be delicious: Hellmann’s își marchează debutul la NFL cu Mayotivations 

Rămânem tot la NFL și tot pe nostalgie și cu această nouă campanie Hellmann’s.

După ce-a lansat Parfum de Mayonnaise, Will Levis se vede și la TV, de data asta, cu câteva Mayotivations numai bune să-ți facă ziua meciului mai delicioasă.

Hagelchup: Heinz Ketchup, but make it Dutch

Pare-se că pentru olandezi, maioneza > ketchup anytime, anywhere. Mai știm și că-s mari fani Hagelslag, niște fulgi de ciocolată pe care-i consumă în cantități industriale la orice masă.

Cum îi faci, atunci, să-și mănânce cartofii prăjiți cu ketchup?

Simplu, îți transformi ketchupul în Hagelchup.

Campania creată de GUT Amsterdam conține execuții pe socials, outdoor și o activare tip pop-up la un snack bar din Amsterdam.

sursă foto: Ads of the World

Uneori, tot ce poți face e să fii acolo. Și pentru persoanele diagnosticate cu demență, asta e mai mult decât de-ajuns.

Asta spune campania Rethink Dementia proaspăt lansată de Guvernul Scoției împreună cu agenția Leith. Mai jos, câteva dintre execuțiile outdoor. 

sursă foto: Leith

Tell New Zealand about your car și-ți vezi anunțul pe billboard, zice Auto Trader 

Auto Trader, o platformă online de vânzare-cumpărare mașini rulate, îi provoacă pe neozeelandezi să-și listeze mașinile de care vor să scape pe platformă, dar nu oricum, ci cât mai creativ posibil.

10 dintre cele mai memorabile anunțuri de vânzare sunt premiate în fiecare lună cu câte o campanie pe billboards. Vezi două dintre ele mai jos.

Campania rulează la TV, online video, digital OOH, cinema, radio, paid media și parteneriate cu influenceri.

It’s called adception and we love it!

sursă foto: Little Black Book

sursă foto: Auto Trader

OOH of the week: Support your local oat dealer by Oatly

Oatly ia o pauză de la campaniile cu care ne-a obișnuit și-și donează spațiul publicitar cafenelelor din Sydney și Melbourne pentru care publicitatea nu mai încape în buget.

Campania outdoor promovează 27 baristas din 22 cafenele și o face în stilul deja consacrat Oatly.

Uite cât de fain, cu un pic de imaginație (sau mai multă, bine!), poți să sprijini afacerile locale și să-ți iasă și de-o campanie de brand mișto!

de citit, privit, gândit, share-uit: senzații tari românești cu Dacia pe Nürburgring

O Dacia 1300 din ’75 a ajuns pe Nürburgring.

Proiectul a fost pus la cale de ROM, Dorna și DailyDrive.ro, alături de rețeaua de publicitate online Thinkdigital.

Believe it or not, Dacia nu doar că a ajuns acolo pe roți, dar a și parcurs un tur de circuit complet. 

Întreaga călătorie a fost documentată în timp real pe o pagină dedicată, acolo unde cititorii au putut urmări traseul pe hartă, inclusiv viteza de deplasare a mașinii. Și peripețiile de pe drum 🙂 

Găsești întreg studiul de caz pe site-ul Thinkdigital.

Ce-i vechi nu-i de lepădat și ce-i nou nu-i musai de cumpărat. 

Sau toate-s vechi și nouă toate, cum a zis cineva mai deștept decât noi mai demult. Sigur nu s-a gândit la o Dacie pe Nürburgring, but he might as well have!

sursă foto: Thinkdigital 

încurajat de WINK: facem bine la Balul de La Castel

Balul de La Castel se întâmplă joi la Iași și tare ne bucurăm să fim aproape și anul acesta!

Cel mai important eveniment filantropic din zona Moldovei, organizat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany, a ajuns la a XI-a ediție și se desfășoară sub conceptul Imersiv, dezvoltat de September Media.

Ecranele WINK au fost mereu deschise către oameni și idei care fac comunitatea să crească frumos. Nu ne dezicem nici anul acesta. 

(ne) Facem bine. Om cu om și ediție cu ediție.

The SCOOP este newsletterul săptămânal care te ține la curent cu all-things-advertising: știri, noutăți, campanii & everything in between. Îl pregătim și distribuim colegilor din echipă, iar pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, ne-am făcut curaj să-l scoatem în lume.

Altele în The Scoop

1 octombrie

Cu de toate și mai multe

Ceva scurt & funny de la Fruit Loops, o bătălie în execuții de la Burger King și Grubhub și-un sfat …
16 septembrie

It’s the little things

Lavazza makes our hearts melt, Greenpeace (vs. Dove) ne trezește la realitate pentru că „Real beauty isn’t toxic”, Nike lansează …
2 septembrie

Is advertising fun again?

Toamna se numără: de câte ori te uiți la noul spot Calvin Klein (yup, the Bear is back!), cât a …
19 august

It ain’t over till it’s over

Pentru că nu-i gata – nici vara, nici treaba cu sportul, nici discuțiile despre AI în publicitate. În afară de …
13 august

Una și una

Nike îl împacă pe Kevin Durant, Apple încearcă și el să-și dreagă greșeala, Quaker Oats e pe fază și tot …
5 august

Something old, something borrowed, something new

(Black) holes are closer than you think, prima echipă olimpică digitală, ceva elefanți în cameră și pe billboards și pe …