8 iulie

Împlinim 18 ani de publicitate OOH. Acolo unde sunt oamenii.

OOPS! Acum suntem adulți.

Ce e într-o campanie care adună sute de mii de priviri într-o zi? 

Multă muncă, și mai mulți de nu-se-poate, mii de bătăi de inimă și de cap, răbdare, curaj și valuri de talent care se frâng la secundă.

De unde știm?

Te-am ajutat să faci stațiile din oraș să cânte, să înflorească sau să pedaleze, să faci evenimentele să stârnească și oamenii să vibreze în ritmul brandului tău.

Am adus poezie în tramvaie, arta pe billboarduri și noutățile de cinema pe clădiri, ți-am cocoțat proiectul imobiliar pe cel mai mare bloc din intersecție și te-am susținut să le spui ieșencelor cât sunt de frumoase.

Ne știi!

Am cântat karaoke – și împreună, în stradă, și fiecare la casa lui, ne-ai arătat ce te face fericit în pandemie, ne-am jucat de-a calendarul advent cu prăjituri, de-a grătarul sau de-a canapeaua, ți-am făcut anunțul de angajare gigant, am alergat împreună la toate semi-maratoanele din târg și ne-ai spus crush-ul tău pe branduri!

Am făcut din ecranele WINK ferestre deschise către oameni și idei care fac comunitatea să crească frumos.

Împreună, am fost mereu pe același drum pixel cu tot ce înseamnă inovație în publicitate.

Am lansat OOHUB, locul care găzduiește tot ce știm noi despre advertising și poate-ai vrea să știi și tu.

Și-am ținut condica împreună, în (aproape) fiecare luni, despre tot ce-nseamnă publicitate aici, în The SCOOP, la care te poți și abona, dacă tot! 🫶🏻

De mai bine de 2 ani, am adus billboardurile la viață și ți-am făcut ciocolata să iasă din ecran, poftă de ceva bun de la Mec (sorry not sorry), ți-am dat idei de cadouri Christmassy de la Sephora și ți-am arătat cât de bine se vede viitorul. Dar despre asta, îți spunem mai multe curând. 

Până atunci, am povestit mai pe larg care-i treaba cu 3D OOH în această pagină nou-nouță de care suntem foarte mândri.

Spot 3D OOH pentru Samsung The Wall All-in-One semnat de WINK pe billboard digital Iulius Mall Cluj-Napoca

Multe (ni) s-au întâmplat în ultimii 18 ani. Și mai multe am făcut să se întâmple împreună.

66 de oameni au făcut, la un moment dat, parte din echipa WINK. Not to get cheesy, dar trebuie spus: dacă acum sărbătorim majoratul, e (și) datorită lor. Așa că i-am întrebat, printr-un chestionar anonim, ce a însemnat WINK pentru ei.

Cei mai mulți dintre oamenii lui WINK au și rămas. I-am întrebat de ce. Ultimul răspuns pretty much sums us up!

Fie vorba între noi, avem planuri mari până marcăm mid-life crisis. Stay tuned!

to be continued,

adulții de la WINK

Echipa-WINK-The SCOOP-#100

TL;DR: am făcut chestii faine împreună. și mai facem. ținem aproape!

The SCOOP este newsletterul săptămânal care te ține la curent cu all-things-advertising: știri, noutăți, campanii & everything in between. Îl pregătim și distribuim colegilor din echipă, iar pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, ne-am făcut curaj să-l scoatem în lume.

Altele în The Scoop

20 ianuarie

No regerts

Coors Light bifează „A Case of the Mondays”, Uber Eats vrea să-l bage pe Andy Murray în pungă, iar Gordon …
14 ianuarie

Melci motivaționali și pete colaterale

Chiar avem melci motivaționali, dacă te întrebai, în campania Wealthsimple, și bifăm și petele colaterale în noul collab Tide x …
19 noiembrie

Bunici, spioni și AI în publicitate

Bunici-spioni și bunici-AI, un nou capitol din saga Pepsi, un anunț surprinzător pe billboardurile WINK din Iași și câteva campanii …
12 noiembrie

Will the real Christmas truck please pull up?

There’s a new Christmas truck in town, Calm câștigă alegerile, Hyundai ne mai explică o dată pronunția corectă, iar Nike …
4 noiembrie

(Mariah says) IT’S TIME!

Primele campanii de Crăciun au sosit, cu tot cu Kevin the Carrot, Uriașul Prietenos și Waldo, Brian Cox se întoarce …
29 octombrie

It’s all about brand!

Uber Eats îți arată ce-i mai scary decât moartea și mumia, Lidl promovează the Lidl jacket (care nu-i un cartof), …