OOPS! Acum suntem adulți.
08.07.2024

Ce e într-o campanie care adună sute de mii de priviri într-o zi? Multă muncă, și mai mulți de nu-se-poate, mii de bătăi de inimă și de cap, răbdare, curaj și valuri de talent care se frâng la secundă.

De unde știm?

Te-am ajutat să faci stațiile din oraș să cânte, să înflorească sau să pedaleze, să faci evenimentele să stârnească și oamenii să vibreze în ritmul brandului tău.

Am adus poezie în tramvaie, arta pe billboarduri și noutățile de cinema pe clădiri, ți-am cocoțat proiectul imobiliar pe cel mai mare bloc din intersecție și te-am susținut să le spui ieșencelor cât sunt de frumoase.

Ne știi!

Am cântat karaoke – și împreună, în stradă, și fiecare la casa lui, ne-ai arătat ce te face fericit în pandemie, ne-am jucat de-a calendarul advent cu prăjituri, de-a grătarul sau de-a canapeaua, ți-am făcut anunțul de angajare gigant, am alergat împreună la toate semi-maratoanele din târg și ne-ai spus crush-ul tău pe branduri!

Am făcut din ecranele WINK ferestre deschise către oameni și idei care fac comunitatea să crească frumos.

Am lansat OOHUB, locul care găzduiește tot ce știm noi despre advertising și poate-ai vrea să știi și tu.

Și-am ținut condica împreună, în (aproape) fiecare luni, despre tot ce-nseamnă publicitate aici, în The SCOOP, la care *drumroll* o să te poți abona foaaaaarte curând! 🫶🏻

Împreună, am fost mereu pe același drum pixel cu tot ce înseamnă inovație în publicitate.

Așa că de mai bine de 2 ani, am adus billboardurile la viață și ți-am făcut ciocolata să iasă din ecran, poftă de ceva bun de la Mec (sorry not sorry), ți-am dat idei de cadouri Christmassy de la Sephora și ți-am arătat cât de bine se vede viitorul. Dar despre asta, îți spunem mai multe curând. 

Spot 3D OOH pentru Samsung The Wall All-in-One semnat de WINK pe billboard digital Iulius Mall Cluj-Napoca

Până atunci, am povestit mai pe larg care-i treaba cu 3D OOH în această pagină nou-nouță de care suntem foarte mândri.

Multe (ni) s-au întâmplat în ultimii 18 ani. Și mai multe am făcut să se întâmple împreună.

66 de oameni au făcut, la un moment dat, parte din echipa WINK. Not to get cheesy, dar trebuie spus: dacă acum sărbătorim majoratul, e (și) datorită lor. Așa că i-am întrebat, printr-un chestionar anonim, ce a însemnat WINK pentru ei.

Cei mai mulți dintre oamenii lui WINK au și rămas. I-am întrebat de ce. Ultimul răspuns pretty much sums us up!

Fie vorba între noi, avem planuri mari până marcăm mid-life crisis. Stay tuned!

to be continued,

adulții de la WINK

Echipa-WINK-The SCOOP-#100

TL;DR: am făcut chestii faine împreună. și mai facem. ținem aproape!

The SCOOP este newsletterul săptămânal care te ține la curent cu all-things-advertising: știri, noutăți, campanii & everything in between. Îl pregătim și distribuim săptămânal colegilor din echipă, iar pentru că o mare parte din noutățile de acolo sunt demne de povestit și publicului larg, ne-am făcut curaj să-l scoatem în lume.

Altele în The Scoop

Spuse, nespuse și răs-spuse

The SCOOP #102 e aici și sperăm să observi că-i luni și ne ținem de cuvânt. Azi avem: Deadpool’s tushy, …

Toate-s vechi și nouă toate

The SCOOP se întoarce cu cele mai noi-nouțe și făinuțe campanii din ultima săptămână. Ce-avem azi, te întrebi? Câteva foarte …

Acestea fiind spuse, scrise și citite

Acestea fiind spuse, scrise și citite, încheiem anul cu un număr plin cu noutăți amestecate, cam așa cum am rezuma, …

Creative all the way

Numărul de astăzi posibil să semene cu listele tale de cumpărături din perioada asta a anului, pentru că are de …