Double the FOMO, double the excitement în campania Beach, Please!

Festivalul Beach, Please! desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale din rețeaua WINK.

Client

Beach, Please!

Oraș

Iași, Constanța

Format

Digital OOH

Media

Billboards
10.07.2024
Beach, Please! combină notorietatea generată de OOH cu viteza, agilitatea și flexibilitatea platformelor de comunicare digitale într-o campanie outdoor lansată în rețeaua WINK din Iași și Constanța.
 
Campania este derulată în etape și cuprinde trei execuții. Primul spot anunță festivalul, are rol de awareness și rulează pe toată durata campaniei, până la eveniment.

Ultimele două spoturi publicitare comunică contextual și integrează tehnologia countdown (temporizator), construind anticipare și entuziasm înaintea începerii festivalului.

Digital is the way to go – și în publicitatea outdoor. Campaniile digitale outdoor merg mână în mână cu publicitatea pe platformele media digitale, sporind eficiența celei din urmă și poziționând brandul ca top of mind pentru consumator.

Alte articole

City Split @E85 este totemul digital de mari dimensiuni nou intrat în portofoliul WINK, amplasat într-unul dintre cele mai vizibile puncte de acces către Iași: E85 (DN28), în sensul giratoriu care leagă intrarea și ieșirea din oraș de zona comercială Mall Moldova – cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara Bucureștiului.
Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care aduce pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania se desfășoară în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.
WINK lansează C-Board, billboardul digital curbat poziționat strategic în centrul celui mai efervescent oraș de la malul mării. Cu o expunere spectaculoasă în zona Bulevardului Mamaia x Strada Soveja, unul dintre cele mai aglomerate și importante intersecții din oraș, C-Board vine să amplifice vocea brandurilor într-un context urban-turistic dinamic.
Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate.
Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.