Interactive OOH meets road safety meets billboard gaming

OOH interactiv marca WINK pentru ZOORK, prezentat de echipa TUIAȘI Motorsport la Ziua Poliției Române. Jocul folosește machine learning și mișcările corpului pentru a simula o traversare pietonală riscantă.

Client

ZOORK

Oraș

Iași

Format

Interactive OOH

Media

Digital OOH
11.04.2025

Un pas greșit? One too many!

În România, pietonii sunt cele mai numeroase victime ale accidentelor rutiere. În 2023, 30,6% dintre cei care și-au pierdut viața pe drumurile din țară și aproape o treime dintre oamenii răniți grav au fost pietoni.

Cu astfel de statistici în minte, am dezvoltat un joc care să pună oamenii față în față cu realitatea unei traversări riscante.

Un ecran digital dotat cu o cameră video afișează o stradă cu o trecere de pietoni infinită și un semafor. Jocul folosește feedul camerei video și o serie de algoritmi de machine learning pentru a detecta poziția și mișcările corpului participantului în timp real, controlând astfel mișcările personajului din joc.

Mecanismul este simplu: folosește mișcările corpului pentru a traversa pe verde, oprește-te atunci când semaforul se face roșu.

Pe măsură ce jucătorul avansează, ritmul crește progresiv, până când o singură ezitare – și un singur pas greșit – simulează impactul unui accident rutier și încheie jocul.

Experiența interactivă OOH a fost prezentată de către echipa TUIASI Motorsport, cu sprijinul ZOORK și în colaborare cu Inspectoratul Județean de Poliție Iași, în cadrul evenimentului Ziua Poliției Române, care a avut loc la sfârșitul lunii martie la Palas Mall Iași.

Evenimentul a atras peste 2.700 de vizitatori, iar aproximativ 2.000 dintre aceștia au testat jocul.

Recordul absolut?

572 de metri parcurși fără greșeală, stabilit chiar la începutul zilei, de către un copil! În ciuda testării intensive pe care echipa de adulți ai WINK a făcut-o înainte de eveniment 🙂

*toate drepturile și super mulțumirile noastre pentru materialele foto&video de la eveniment merg la ZOORK și echipa TUIASI Motorsport!

Alte articole

Noua execuție 3D OOH pentru PRO TV ridică standardele pentru ceea ce poate oferi OOH-ul digital.
WINK continuă tradiția sărbătorilor alături de McDonald’s România, semnând pentru al doilea an consecutiv execuția unui spot 3D OOH dedicat noii colecții de căni McCafé.
Experiența 3D anamorfică pentru Birra Moretti combină tehnologia digital OOH şi creativitatea cu o poveste ce surprinde autenticitatea peisajului italian.
WINK a inaugurat un nou format de billboard digital la Iaşi, cu o structură curbată în formă de U şi 30mp LED care oferă vizibilitate extinsă din toate unghiurile din care este privit.
Experiența 3D are loc în contextul lansării celui mai mare ecran digital din Cluj-Napoca, amplasat de IULIUS la intrarea principală din Iulius Mall și combină o serie de execuții pentru The Wall All-in-One și noile Galaxy Z Fold6 și Flip6, lansate în cadrul evenimentului Galaxy Unpacked.
Netflix a lansat la începutul lunii noul film original Beverly Hills Cop: Axel F printr-o activare 3D OOH executată de WINK după un concept Kubis.