Digital Ribbon – un nou format DOOH spectaculos, lansat la Iași

Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.

Oraș

Iași

Format

Billboards

Media

Digital OOH
11.06.2025

Mall Moldova și-a deschis oficial porțile în Iași, devenind cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara capitalei. Chiar de la intrarea în noul centru comercial, experiența vizuală capătă o nouă dimensiune odată cu lansarea Digital Ribbon – un format DOOH spectaculos, care redefinește modul în care brandurile interacționează cu publicul într-un spațiu comercial premium.

Digital Ribbon este un produs media realizat de Mall Moldova în parteneriat cu WINK și marchează un nou standard în publicitatea digitală out-of-home din România, oferind un mix puternic de vizibilitate, targetare, inovație vizuală și integrare în peisajul comercial.

Cu o suprafață extinsă de afișaj de 68 mp, Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura spațiului comercial și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.

Ecranul livrează conținut de înaltă rezoluție pe întreaga lungime, atingând peste 10 milioane de pixeli și un pixel pitch de 2.6 mm.

Formatul și calitatea imaginii permit execuții grafice spectaculoase și o gamă variată de animații și vizualuri fluide care pot fi dezvoltate pe toată lungimea formatului, ideale pentru campanii cu elemente 3D, care atrag atenția și amplifică mesajul brandului.

Digital Ribbon este echipat cu o tehnologie de măsurare a audienței, cu segmentare de gen, care oferă advertiserilor date în timp real despre profilul audienței. Această integrare oferă brandurilor și agențiilor de media acces la date relevante, utile în optimizarea campaniilor și în calibrarea mesajului în funcție de profilul publicului.

Atunci când nu este folosit pentru campanii comerciale, Digital Ribbon devine o platformă de exprimare și promovare artistică, semnată de artiști din noua generație printr-un parteneriat cu ArtLink, un start-up specializat în promovarea artei digitale emergente. Astfel, suprafața ecranului este valorificată drept canal de expresie culturală, transformând spațiul comercial într-o galerie publică de artă.

„Pentru advertiseri, este un nou canal cu potențial ridicat de activare a brandului în proximitatea punctului de vânzare. Pentru Mall Moldova, este o investiție strategică în digitalizarea spațiilor comerciale și în îmbogățirea experienței de vizitare. Pentru vizitatori, înseamnă că mallul nu mai e doar un loc de shopping, ci devine un spațiu expozițional, într-un demers care redefinește relația publicului cu arta digitală, integrând-o firesc în spațiile cotidiene”, adaugă Doru Chirica, Managing Partner @WINK Public Multimedia.

Alte articole