Noul totem digital este un produs media realizat de Mall Moldova în parteneriat cu WINK, gândit pentru branduri care își doresc o prezență clară, puternică și memorabilă în spațiul outdoor digital din Iași, într-o zonă tranzitată de un public extrem de variat – familii și adolescenți în drum spre mall, turiști și public urban activ din zona metropolitană.
City Split reunește elemente-cheie într-un mix eficient pentru publicitatea outdoor: acoperire pe două direcții de trafic major, poziționare vizibilă și curată, dar și dimensiuni spectaculoase, cu o suprafață totală de 96 mp de ecran digital LED.
Echipat cu tehnologie de măsurare a audienței, City Split oferă advertiserilor acces la date relevante pentru optimizarea campaniilor și calibrarea mesajelor în funcție de profilul publicului.
AUDIENȚĂ
date pentru ambele fețe ale totemului digital, perioada 1-30 septembrie
Total vehicule
1.76m
Impresii estimate
2.21m
Număr mediu de vehicule/zi
58.73k
Viteza medie de deplasare
18.05km/h
conform AdMobilize, platforma de măsurare a audienței DOOH
Cu două fețe digitale de câte 48 mp fiecare și un format portrait (6x8m), City Split oferă acoperire completă pe ambele sensuri de trafic – către oraș și spre ieșire, într-o construcție solidă și poziționare înaltă – fără obstrucții vizuale în jur și perfect vizibil de la distanță.
Apropierea de un hub important care concentrează retail, food, tech, banking, shopping și evenimente face ca localizarea noului produs digital să îmbine vizibilitatea maximă cu un context comercial hiper-relevant. E85, la intrarea spre Mall Moldova, este exact acel punct: toată lumea trece pe aici, fie că vine spre oraș, se îndreaptă spre cumpărături sau pleacă în afara lui. City Split nu e doar un totem digital iconic ca aspect și dimensiune, ci devine reper în peisajul DOOH regional și o oportunitate excelentă pentru branduri de a comunica altfel – într-un spațiu curat, controlat, cu dublă expunere. Ne dorim ca fiecare nou produs din rețeaua WINK să aibă un sens strategic, nu doar estetic. Acesta este unul dintre ele, adaugă Doru Chirica, Managing Partner @WINK Public Multimedia.
Pentru branduri și campanii care își doresc să genereze impact imediat, comunicarea poate continua și indoor, în Mall Moldova, prin intermediul Digital Ribbon, ecranul digital iconic amplasat chiar la intrarea principală.
Cele două formate – City Split în exterior și Digital Ribbon în interior – formează un ecosistem vizual coerent, care amplifică mesajul publicitar în două medii complementare, cu impact susținut, în momente-cheie ale experienței de consum.
Despre Mall Moldova
Mall Moldova este cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara Bucureștiului cu branduri internaționale în premieră, cel mai mare food court din regiune cu peste 30 de concepte culinare și 2.500 de locuri dar și un adevărat hub de socializare și entertainment. O zonă extinsă din centrul comercial este dedicată recreerii, incluzând cel mai mare si mai modern cinematograf Cinema City din Moldova cu tehnologie 4DX, un centru de fitness World Class cu piscină semi-olimpică și Hype, cel mai mare loc de joacă din afara Bucureștiului.
Stay in the loop
Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.
Stay in the loop
Primești direct pe e-mail tot ce știm-și-facem la WINK și credem că ai vrea să afli și tu: articole din cărți și din experiență, campaniile pe care le admirăm și cele cu care chiar ne mândrim, și în general, tot ce-i nou-nouț și poate te interesează.