Stațiile de călători care îndeamnă la acțiuni locale cu impact global

Două refugii de călători personalizate și realizate în colaborare cu Asociația Mai Bine îndeamnă tinerii să se implice în acțiuni pe tema hranei sustenabile și echitabile, într-un proiect interactiv.

Client

Mai bine

Oraș

Iaşi

Format

Static, Interactiv

Media

Transit Shelters
24.03.2023

Play la acțiunea potrivită @ Mai Bine

Un nou proiect de personalizare a stațiilor de călători în portofoliul WINK, de această dată realizat în colaborare cu Asociația Mai Bine – cea care contribuie la binele comunității locale de mai bine de 9 ani prin numeroase proiecte în domeniul ecologiei și protecției mediului.

Stația personalizată include sistem audio încorporat în citylight și 6 butoane pe care călătorii le pot apăsa și pot asculta, cât așteaptă autobuzul, despre cum pot face mai bine pentru ei și pentru comunitate. Fiecare buton îndeamnă la acțiuni individuale, la îndemâna oricui dorește să înceapă schimbarea pe care vrea să o vadă în lume.

Mesajele încurajează tinerii să conștientizeze diferitele moduri prin care hrana este interconectată cu schimbările climatice și drepturile omului, cu scopul de a-i îndemna să acționeze în funcție de abordările cu care rezonează fiecare în parte. 

Stația de autobuz de la Minerva, din cartierul Alexandru cel Bun, atrage atenția asupra problemelor sociale și de mediu asociate cu hrana consumată.                                           

În Tătărași, la stația de tramvai de la Dispecer, atenția cade pe necesitatea de a exista mai multe practici agroecologice și un trai decent pentru muncitorii agricoli.

Demersul face parte din proiectul Our Food. Our Future, Asociația Mai Bine fiind unul din cei 16 parteneri implicați în acest consorțiu, care sunt activi in mai multe țări din Uniunea Europeana, Africa de Sud si Brazilia.

Tinerii pot afla mai multe despre: Podcastul Mai Bine pe tema hranei, comunitatea Mai Bine si Centrul de Inițiative Urbane Bune (CUIB), manifestul #OurFoodOurFuture, întreprinderea socială REDU, rolul protejării naturii în protejarea bunăstării oamenilor și impactul faptelor bune într-o lume interconectată și interdependentă

Mesaje încurajatoare pe stația de tramvai Tătărași
Tineri implicându-se în acțiuni sociale și ecologice pe panoul interactiv din staţia de călători
Detalii despre proiectul de colaborare cu Asociația Mai Bine pentru stațiile de călători personalizate
Impact global prin acțiuni locale - stațiile de călători îndeamnă la schimbări pozitive

Despre Asociația Mai Bine

Asociația Mai bine este o organizație neguvernamentală din Iași care contribuie la dezvoltarea durabilă a comunității locale prin implementarea de proiecte sub o abordare holistică, pe toate cele trei dimensiuni ale dezvoltării durabile: mediul natural, mediul social și mediul economic.

Alte articole

City Split @E85 este totemul digital de mari dimensiuni nou intrat în portofoliul WINK, amplasat într-unul dintre cele mai vizibile puncte de acces către Iași: E85 (DN28), în sensul giratoriu care leagă intrarea și ieșirea din oraș de zona comercială Mall Moldova – cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara Bucureștiului.
Birra Moretti Sale di Mare a lansat o campanie 3D OOH care aduce pe ecranele digitale un moment de vară italiană. Campania se desfășoară în 6 orașe mari din țară și folosește o execuție anamorfică, care scoate brandul din peisajul clasic OOH și îl aduce într-o zonă vie și memorabilă.
WINK lansează C-Board, billboardul digital curbat poziționat strategic în centrul celui mai efervescent oraș de la malul mării. Cu o expunere spectaculoasă în zona Bulevardului Mamaia x Strada Soveja, unul dintre cele mai aglomerate și importante intersecții din oraș, C-Board vine să amplifice vocea brandurilor într-un context urban-turistic dinamic.
Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate.
Digital Ribbon oferă o platformă vizuală de mari dimensiuni, integrată perfect în arhitectura Mall Moldova și capabilă să livreze campanii cu impact vizual ridicat și o capacitate de storytelling extinsă.
Switer desfășoară o campanie cu multiple execuții care integrează conținut dinamic adaptat și actualizat în timp real pe ecranele digitale WINK din Iași.