This week's specials
Get The SCOOP
hot¬
New jeans @Olga Basha (in-house)
Curajos din partea noastră să începem SCOOPul cu așa ceva. Și nu doar pentru că acest video are 2 minute. Ci și pentru că are muci.
Olga Basha, un brand newyorkez de denim de care probabil n-ai mai auzit dar pe care sigur ai să-l ții minte, reușește să scoată un spot pe cât de stylish pe atât de grotesc.
Umor sec, cinematic awesomeness, castingul perfect, și un dialog care se simte mega real. Mai ales partea cu ridichile!
We. just. can’t. look. away.
Read our lips @Verizon x Mischief @ No Fixed Address
Tot din categoria weird-and-wonderful e și noua campanie TV de la Verizon, care-i promovează oferta „Better deal”: le aduci ultima factură de la competiție și spoof! (cu ajutorul unui AI, aparent) îți oferă un preț mai bun.
Nu că nu ai fi putut înțelege asta (în mai puține cuvinte – și cu mai mult amuzament) din spotul de mai jos! Și cam ăsta-i scopul oricărui ad, până la urmă, nu?
The hard way @Greenfield Natural Meat Co. x No Fixed Address
Greenfield Natural Meat Co. e un brand canadian de produse din carne care face lucrurile așa cum trebuie, adică fără antibiotice&ingrediente dubioase, și cu grijă față de animale și mediu.
Nu a ales calea ușoară, carevasăzică, la fel cum nu a făcut-o nici cu spotul de mai jos: filmat one-shot, fără duble, AI, sau fancy post-production stuff. Sunetul e și el cel original, inclusiv muzica.
Campania se vede foarte fain și în OOH, mai ales pe muralele pictate de mână.
sursă foto: Ads of the world
The everyday escape @ASICS x Golin London
Lasă-te de matcha, dă skip orei de yoga cu căței și anulează-ți masajul cu bețe de bambus.
There’s a new type of escape in town. Doar că nu-i chiar nouă. Deloc, de fapt.
Se cheamă mișcare, zice Asics, care ți-o aduce chiar pe actrița Natasha Rothwell, aka Belinda din White Lotus, să-ți spună că welness retreats și toate celelalte overpriced gimmicks chiar nu sunt ce trebuie.
So keep going on your stupid walks for your stupid mental health, ok?
There are drivers in your area @Uber x Mother New York
Uber lansează o nouă campanie de brand care-l poziționează at the heart of everyday life, chiar și-n suburbii.
Dincolo de use cases, pe care Uber le folosește în trei clipuri scurte (Airport dad, Clock, Tired dog) și care sunt traduse și-n OOH, campania include și hero video pe care-l vezi mai jos – ceva mai cinematografic și emoțional, la sfârșitul căruia nu poți decât să te gândești că dacă-ți ajunge Uberul în 20 de minute în loc de 5, înseamnă că fix de atât aveai nevoie.
sursă foto: marcommnews
It’s only natural @Burger King x INGO The Agency
Și pe final de hot¬, ceva care s-ar putea să te lase cu un gust amar.
Burger King lansează It’s only natural, o serie de execuții video și OOH cu părinți mâncând un burger și copii care-ar face orice să prindă și ei măcar o firimitură.
Nu trebuie să fii părinte ca să știi că ce vezi mai jos e as real as it gets (minus the Whooper, căci ar fi putut la fel de bine să fie broccoli), motiv pentru care campania e aplaudată de unii pentru autenticitate, the human insight, realism etc.
E adevărat că Burger King a petrecut niște ani încercând să înlocuiască ingredientele artificiale din produsele sale, dar vorbim, totuși, de fast food!
Să folosești copii ca să-l promovezi tre’ să fie măcar un pic greșit.
Unde mai pui că inclusiv disclaimerul din postere zice: „It’s only natural refers exclusively to the child’s reaction and is not intended to imply any other claim”.

sursă foto: Little black book
OOH of the week
Smile, it’s hockey season @KFC Canada x Courage
Un stunt pe cât de simplu, pe-atât de fain vine de la KFC Canada, care-și dă voie gândurilor intruzive să câștige și îl lasă pe Colonel fără un dinte.
The hockey makeover se întâmplă pe semnalistica din restaurante, ambalaje, până la OOH, social media, ecranele și panourile din patinoare.

sursă foto: Ads of the world
Dear New York @Humans of New York
În New York, o instalație imersivă transformă Grand Central într-o uriașă galerie de artă.
Timp de două săptămâni, întreg spațiul media rezervat brandurilor este înlocuit de portretele și poveștile new-yorkezilor – așa cum au fost ele adunate de Brandon Stanton în cadrul proiectului fotografic Humans of New York (HONY).
E pentru prima dată în decenii când arta înlocuiește reclamele în Grand Central, iar comercialul face loc unei experiențe colective, care celebrează orașul și oamenii care-l fac să respire.
Proiectul conține și expoziții, evenimente speciale, proiecții, tururi ghidate și materiale audio narate de Brandon Stanton.

surse foto: Smithsonian & Art News
If you can take it, it’s yours @Selleys Liquid Nails x Howatson+Company
În Australia, testările de produs se mută de pe TikTok în stradă.
Valabil pentru Selleys, cel puțin, care își folosește adezivul pentru a lipi o selecție cel puțin eclectică de produse pe un billboard.
Nu-i prima oară când brandurile de adezivi fac asta. Ne amintim de seria Araldite din ’83-’84 cu Ford Cortina (pe care ți-o lăsăm mai jos for reference) și de spotul TV marca Solvite (Snake pit), care și-a folosit adezivul pentru a lipi an actual human pe o placă suspendată deasupra unei gropi pline cu șerpi.
Ceea ce nu face această execuție mai puțin cool sau eficientă!

As always, suntem oricând bucuroși să auzim de la tine ce ți-a plăcut săptămâna asta, ce ți-ar plăcea să citești aici, sau să ne trimiți și tu campaniile cool pe care le vezi sau la care lucrezi. Ne găsești la thescoop@wink.ro și suntem chiar simpatici, pinky promise.
Iar dacă nu ne auzim încă pe e-mail, poate ar fi timpul să ducem prietenia la următorul nivel, ce zici? 👇🏻