This week's specials
Get The SCOOP
hot
Jheeze & Onion @Walkers x Sips & Bites
Walkers face un update clasicului Wassup, lansat de Budweiser și DDB Chicago în ’99, și ne aduce Jheeze & Onion.
Versiunea Walkers reinterpretează spotul original pentru audiența Gen Z din UK, dar are grijă să recreeze fidel fiecare cadru și scenă, tocmai pentru a păstra vibe-ul iconic care a transformat Wassup într-un fenomen cultural.
Evident, „watching the game, having a Bud” devine „reading The SCOOP, having a… Walkers?”
Engineered For Whatever @Columbia Sportswear x adam&eveDDB
La origini se întoarce și Columbia – doar că ale sale, proprii și personale – cu Engineered for whatever.
Prima campanie de brand după mai bine de 10 ani și tot prima semnată de adam&eveDDB, Engineered for whatever renunță la toate clișeele industriei de outdoor sportswear și le înlocuiește cu what really goes on in the great outdoors, cu umorul clasic de pe vremea când Gert Boyle, președinta Columbia, își supunea fiul (și CEO-ul, la vremea respectivă) la tot felul de teste extreme pentru a demonstra calitatea produselor – vezi Ice Rink.
Campania integrată rulează pe TV, online video, social media, audio șiiii, ce ne interesează cel mai tare, OOH, cu un copy absolutely to die for!
sursă foto: adam&eveDDB
Toy Stories @Dame x Rethink
Uite o problemă la care nu te-ai mai gândit până acum: nu prea există recenzii bune și detaliate pentru sex toys.
Rethink, agenția care, de altfel, i-a ajutat și pe IKEA să obțină recenzii de produs credibile cu Sleep Talk Reviews, vine și în ajutorul Dame, un brand de jucării pentru adulți destinate femeilor.
Împreună cu 11 scriitori de literatură erotică, Dame lansează Toy Stories – colecția care adună experiențele (și recenziile) celor 11 scriitori într-o serie de povestiri cel puțin spicy.
Colecția a fost lansată chiar de ziua națională a orgasmului (yup, that’s a thing!) și e disponibilă și online. You’re welcome!

sursă foto: Little black book
Malört Tastes Like @Jeppson’s Malort x Quality Meats
Jeppson’s Malört este un bitter cu aromă intensă de pelin, creat după o rețetă suedeză și devenit rapid legendă locală în Chicago, acolo unde face parte – obligatoriu – din ritualul de inițiere în viața de noapte din oraș.
Doar că e… rău. Atât de rău încât brandului nu-i rămâne decât să se mândrească cu asta și să lanseze Malört Tastes Like, campania care încurajează oamenii să guste și să descrie băutura.
Cele mai creative descrieri au șansa să apară direct pe eticheta sticlei.
Campania rulează în următoarele luni în social media, OOH și în barurile care servesc Malört, pe sticle, postere și suporturi de pahare.

sursă foto: Muse by Clios
OOH of the week
The Whole Conversation @Specsavers (in-house)
Ce nu știi nu te afectează, umblă vorba, și uite că nu-i tocmai așa!
O demonstrează Specsavers în noua campanie integrată de promovare a serviciilor de testare audiologică gratuită.
Dincolo de spot, care e doar-cumva-amuzant, The Whole Conversation e declinată absolut delicios în execuțiile OOH și print! *spune copywriterul, vărsând o lacrimă.*

sursă foto: Campaign
The World’s Biggest Lifeguard @Shinsegae Property x INNOCEAN
Oamenii care merg la plajă în Korea ascultă, mai nou, de indicațiile salvamarului gigant de pe billboard.
The World’s Biggest Lifeguard e un proiect de interes public menit să țină în siguranță turiștii aflați pe paja Haeundae din Busan – acolo unde o execuție anamorfică 3D OOH înfățișează un salvamar care îi ține la curent cu starea vremurii, înălțimea valurilor și alte informații relevante pentru siguranța activităților acvatice.
Campania îmbină tehnica anamorfozei cu triggere de timp și vreme, care declanșează execuții diferite în funcție de indicii stabiliți, astfel încât oamenii aflați pe plajă primesc informațiile relevante în timp real, direct pe ecran.
În zilele cu valuri periculoase, spre exemplu, salvamarul anunță restricțiile de acces în apă, în timp ce orele târzii din noapte declanșează execuții care îl afișează monitorizând camerele video din centrul de intervenție maritimă.

sursă foto: Campaign Brief Asia
Proper Corrections @Yorkshire Tea x Lucky Generals
Yorkshire Tea își extinde campania Let’s have a proper brew în Australia.
Problema? Pentru australieni, „proper” înseamnă mai degrabă posh/fancy/upper-class, iar asta sigur nu e ceea ce brandul ar vrea să transmită.
Așa că nu-i rămâne decât să-și corecteze propriile billboarduri și să le arate australienilor cam ce înseamnă „a proper brew” pe limba lor (pun not intended but welcomed!).

sursă foto: Little black book
As always, suntem oricând bucuroși să auzim de la tine ce ți-a plăcut săptămâna asta, ce ți-ar plăcea să citești aici, sau să ne trimiți și tu campaniile cool pe care le vezi sau la care lucrezi.
Iar dacă nu ne auzim încă pe e-mail, poate ar fi timpul să ducem prietenia la următorul nivel, ce zici? 👇🏻