City Split @ E85 (Outbound)

48 mp de expunere full motion în sensul giratoriu care leagă ieșirea din Iași de zona comercială Mall Moldova, una dintre cele mai frecventate destinații de shopping&leisure din zona Moldovei.

Oraș

Iași

Format

Digital

Dimensiuni

48mp: 6m x 8m

Specificații

Integrat într-o construcție solidă și poziționare înaltă, fără obstrucții vizuale în jur, City Split @E85 reunește elemente valoroase într-un mix eficient pentru publicitatea outdoor: vizibilitatea într-un nod rutier-cheie (intrare și ieșire din oraș), o poziționare vizibilă și curată, dar și dimensiuni spectaculoase, cu o suprafață de 48 mp de ecran digital LED în format portrait.

Folosește ambele fețe ale City Split pentru a livra mesaje consecutive, complementare sau în oglindă și transformă traficul bidirecțional în dublă oportunitate de vizibilitate!

Adaugă aici textul pentru subtitlu

Total Vehicle

94.50K

Est. Impression

94.50K

Avg Count/Day

94.50K

Avg Vehicle Speed

94.50K

AUDIENȚĂ

date actualizate în timp real, pentru ultimele 7 zile

Total vehicule

305k

Impresii estimate

381k

Număr mediu de vehicule/zi

33k

Viteza medie de deplasare

18km/h

poziționare strategică și acces către un public relaxat, deja orientat spre shopping și recreere

sensul giratoriu de pe DN28 este principalul drum care leagă intrarea și ieșirea din Iași de zona comercială Mall Moldova, cea mai mare destinație de shopping și entertainment din afara capitalei

trafic intens și constant, cu peak-uri în orele de vârf și weekend

în perioadele aglomerate, fluxul este încetinit, iar campaniile publicitare beneficiază de mai mult timp de vizualizare

vertical first

formatul portrait permite distribuirea și vizualizarea materialelor în format vertical – astăzi, un comportament și o intenție naturală

trafic mixt: familii, adolescenți, cumpărători și tranzit interurban

audiență largă, activă și receptivă la comunicare vizuală, mai ales în context de relaxare sau consum

poziționare frontală, înaltă și cu vizibilitate excelentă

fără obstrucții vizuale sau panouri concurente – expunere prelungită către mesajele publicitare

expunere contextuală în context urban și mindset de consum

comunică personalizat în funcţie de ora din zi sau ziua din săptămȃnă prin campanii bazate pe mesaje care iau în considerare condiţiile de vreme sau alte triggere personalizate

expunere contextuală în context urban și mindset de consum

comunică personalizat în funcţie de ora din zi sau ziua din săptămȃnă prin campanii bazate pe mesaje care iau în considerare condiţiile de vreme sau alte triggere personalizate

Generează notorietate și prin

48 mp de expunere full motion în sensul giratoriu care leagă intrarea în Iași de zona comercială Mall Moldova, una dintre cele mai frecventate destinații de shopping&leisure din zona Moldovei.
Mediu cu putere mare de propagare a mesajului într-o reţea cu 7.76 milioane de călătorii pe lună și audienţă cu recurenţă ridicată în utilizarea mijloacelor de transport în comun.