fbpx

Specialiștii WINK militează pentru răspândirea actelor culturale și a manifestărilor creative care înnobilează centrele urbane, pentru înfrumusețarea eficientă a mobilierului stradal și pentru integrarea tehnologiei în dezvoltarea orașelor.

Află care sunt soluțiile dezvoltate de WINK și avantajele acestora, în funcţie de mediu, obiective și expertiza noastră.

  • Pentru oraș
  • Transport public
  • Aeroport
  • Retail

Servicii publice finanțate prin advertising


O serie de soluţii și servicii complemenare care au la bază modelul de business sustenabil al WINK sunt dedicate mediului urban. Fiecare dintre produsele WINK, fiecare acţiune sau parteneriat realizat, are o componentă socială. De la investiţia în modernizarea refugiilor de călători, prin iluminat, înlocuit sticla spartă, verificat, îngrijit, la proiecte speciale care au făcut orașul și brandurile sale cunoscute în întrega lume, sau la sistemul de informare în timp real pentru călători, montarea de bănci și coșuri de gunoi la baza unui panou publicitar, introducerea de informaţii utile în conţinutul difuzat, echipa noastră pune orașul pe primul loc.


 

Mobilier stradal / copertine și staţii de transport public


Începută ca și proiect de reabilitare a staţiilor de călători din Iași, investiţia companiei în mobilierul stradal presupune modernizarea, digitalizarea, mentenanţa, curăţarea și atribuirea de proiecte care se încadrează frumos în spaţiul colectiv și zona publică și care, dincolo de interacţiunea cu consumatorii pe care brandurile reușesc să o aibă, oferă călătorilor o altă perspectivă asupra transportului în comun, dar și asupra orașului.


Mobilier stradal / coloane informative


Coloanele stradale cu 4 feţe, poziţionate în apropierea staţiilor de călători și perfect vizibile pe sensul de mers, sunt adaptate pentru expunerea evenimentelor de divertisment & culturale sau pot fi folosite pentru promovarea acţiunilor sociale, sportive, pentru încurajarea micro-businessurilor, afișarea hărţii orașului sau servicii de informare publică.


Soluţii și furnizare de servicii pentru orașe inteligente


Instrumente digitale dedicate sectorului transport public, care ajută în mod real autorităţile locale să-și îmbunătăţească atât serviciile de mobilitate urbană, cât și interacţiunea cu comunitatea.


 

Platformă software și panouri informative


Platformă de CMS – content management system - rezolvă problema afișării timpilor de sosire a mijloacelor de transport în staţie, pe tabele, display sau alte dispozitive electronice. Interogarea și interpretarea datelor de GPS instalate pe vehicule permite și afișarea următoarei staţii, în mijloacele de transport în comun.

Panouri informative integrate pe suportul staţiilor sau în structura coloanelor stradale care asigură afișarea, în timp real, a informaţiilor legate de timpii de sosire pe baza datelor venite de la GPS, întreruperi, modificări sau alte atenţionări privind circulaţia mijloacelor de transport în comun.


Management flotă și calculare timpi de sosire a vehiculelor în staţie


Cu ajutorul platformei de management de flotă, datele de GPS sunt colectate și procesate, sunt interpretate și interconectate la un sistem de CMS prin intermediul căruia informaţiile pot fi afișate pe display sau alte forme de afișaj electronic.

Platforma generează o serie de rapoarte care ajută la perfecţionarea activităţii companiilor de transport public – foi de parcurs, planificare, număr de kilometri, monitorizare individuală a vehiculelor, planificarea lor etc. și, cel mai important, generează timpii de sosire în staţii. Prin intermediul unui sistem de CMS datele înregistrate sunt folosite pentru afișarea timpului de așteptare în staţii și permite, de asemenea, integrarea acestora într-o aplicaţie mobilă de transport public.


Solutii și furnizare de servicii pentru aeroport


Platforme adaptate de comunicare, integrare cu arhitectura aeroportului, ecrane și soluţii digitale care transformă experienţa pasagerilor și vizibilitate crescută pentru branduri.


 

Platformă de management conţinut pentru informare


Realizare automată a tabelei de zbor și activitatea aeroportului: programare zboruri, creare de orare de zbor, gestionare birouri de check-in și porţi de îmbarcare, statusul zborurilor, gestionare terminale și companii aeriene.

Informarea pasagerilor cu privire la zboruri și informaţii utile, mesaje comerciale și conţinut de destindere a pasagerilor – cu livrarea informaţiei contextual, în funcţie de zonă, terminal, ora din zi, ziua din săptămănă, vreme sau în funcţie de anumite triggere și condiţii personalizate.



Software și meniuri digitale interactive


Self-service kiosks fac parte din highlighturile secolului 21. De la masini automate de comandă în restaurante la self-service check-in în aeroporturi, un număr crescut de businessuri dau consumatorilor opţiunea de a realiza chiar ei achiziţii și plăţi.


 

Self-Service Kiosk


Strategia de digitalizare a restaurantelor din zona Food Court transformă seviciile de self-service kiosks într-o necesitate pe segmentul retail, în condiţiile în care astfel de tehnologii creează o multitudine de oportunităţi pentru comercianţi – de la experienţa personalizată și rapiditatea servirii la eficienţa operaţionlă:

- Creșterea semnificaţivă a utilizării plăţilor online și contactless – portofel digital/e-wallet

- Creșterea utilizării datelor folosite în predictibilitatea comportamentului consumatorilor

- Creșterea focusului pe smart retail stores – smart carts, smart mirrors și servicii self-checkout, fără interacţiune umană.


Opțiunea perfectă pentru autoservire în restaurante și lanțuri de fast-food


Implementarea unor MENIURI DIGITALE interactive de tipul SELF-SERVICE KIOSKS permite operatorilor de tipul quick service restaurants să:

- Perfecţioneze experienţa clientului în cadrul unităţii

- Reducă întȃrzierile sau formarea de cozi pentru comandă

- Facă business-urile mai profitabile, prin: reducerea numărului de angajaţi și perfecţionarea operaţiunilor pasibile de eroare umană, creșterea vȃnzărilor – upsell – 20% dintre consumatori cheltuie mai mult atunci când folosesc self service kiosks dar și dublarea volumului de comenzi, fără a mai angaja personal

- Afișeze promoţii și oferte speciale bazate pe obiceiurile de consum - intervale orare, tipuri de consumatori

- Actualizeze meniul în funcţie de stoc și să afișeze corespunzător produsele ce pot fi comandate.