04.03.2022
Acum, că luna iubirii s-a încheiat și facem tranziția spre primăvară iar degetele copywriterului s-au mai dezghețat, e momentul să-ți povestim ce fel de campanie am desfășurat în februarie și ne-a plăcut.
„Pe ce brand din oraș ai crush?” am întrebat comunitatea ieșeană pe social media de Valentine’s Day și, în număr mare, ni s-a răspuns. Am promis să urcăm pe ecrane, de Dragobete până la sfârșit de lună a iubirii, 3 declarații de dragoste care ne taie respirația. Așa am și făcut. (Nu chiar așa, fiindcă ne-a fost imposibil să alegem doar 3.) În final, timp de 4 zile, 5 spoturi în care am ambalat cele mai frumoase declarații, au rulat pe toate billboardurile din oraș. Totodată, pentru a încuraja cât mai multe nominalizări fără condiționarea de a avea talent scriitoricesc, am introdus și un alftel de premiu prin tragere la sorți – o cină romantică în 2 pentru un norocos.
Rezultate? Timp de 2 săptămâni, de la start până la sfârșit de campanie, am întreținut un dialog consistent în jurul importanței brandurilor faine în comunitate, între noi, oameni și branduri. A crescut percepția pozitivă față de brand, iar rolul de actor social cu impact pozitiv în comunitate ne-a fost încă o dată confirmat. În mediul online, a crescut interacțiunea cu publicul. Reacții pozitive, în scris ori verbale, au venit direct de la cei implicați, brandurile recunoscând importanța expunerii folosind mijloacele de publicitate outdoor.
Obiective propuse și îndeplinite:
- deschiderea dialogului între comunitate și brandurile ieșene, checked
- expunerea directă pe outdoor a 5 branduri ieșene, checked
- creșterea percepției pozitive față de brand, checked
Mixul online-offline este cea mai potrivită cale pentru o strategie coerentă și consistentă prin care să aduci un mesaj în mai multe puncte de contact și să creezi punți de interacțiune între publicuri țintă diferite. Concluzie? Mai facem.