No regerts

Coors Light bifează „A Case of the Mondays”, Uber Eats vrea să-l bage pe Andy Murray în pungă, iar Gordon Ramsey dă nervii pe agricultură.

Melci motivaționali și pete colaterale

Chiar avem melci motivaționali, dacă te întrebai, în campania Wealthsimple, și bifăm și petele colaterale în noul collab Tide x Marvel Studios. Vedem și ceva take-uri fresh despre luna-care-nu-se-mai-termină și încheiem cu o serie de campanii OOH numai bune de admirat.

Bunici, spioni și AI în publicitate

Bunici-spioni și bunici-AI, un nou capitol din saga Pepsi, un anunț surprinzător pe billboardurile WINK din Iași și câteva campanii outdoor numai bune de luat exemplu de așa-da. Dezbatem și noul spot Coca-Cola cu AI și punem câteva întrebări la care poate ne ajuți și tu să găsim răspuns.

(Mariah says) IT’S TIME!

Primele campanii de Crăciun au sosit, cu tot cu Kevin the Carrot, Uriașul Prietenos și Waldo, Brian Cox se întoarce în studenție cu Uber Eats, salteaua IKEA te pune la somn, iar sunetul ploii din filme e altceva decât crezi.

It’s all about brand!

The SCOOP #113

Uber Eats îți arată ce-i mai scary decât moartea și mumia, Lidl promovează the Lidl jacket (care nu-i un cartof), Pepsi vrea să știe unde locuiești dacă ești student în Iași și Life360 îți arată cum scapi de dramele familiale.

Tricks & treats

The SCOOP #112

Twerking zombies de la Snickers, ne-dați-sau-nu-ne-dați de la McDonald’s, post-marathon problems de la Nike și câteva execuții faine de Halloween.

Mai pe nostalgie, așa

The SCOOP #111

Beyoncé e noua imagine Levi’s, Heinz reușește una caldă, două reci, iar Mountain Dew câștigă dezbaterea VP americană.

Cu de toate și mai multe

Ceva scurt & funny de la Fruit Loops, o bătălie în execuții de la Burger King și Grubhub și-un sfat nu prea prietenos de la Asics și Brian Cox. Mai avem 3 campanii outdoor cel puțin faine și alte știri cu care-ar fi bine să fii la curent. Hai cu SCOOPul!

It’s the little things

The SCOOP 109 featured

Lavazza makes our hearts melt, Greenpeace (vs. Dove) ne trezește la realitate pentru că „Real beauty isn’t toxic”, Nike lansează „Winning isn’t comfortable” și Pepsi face orice să se asigure că mănânci pizza așa cum trebuie.

Fiecare cu ce-l doare

The SCOOP 108 featured

KitKat zice că nu-i de ajuns să-ți iei pauză dacă iei și altceva cu tine, Heinz vrea să convingă olandezii să cumpere ketchup și Pepsi pune de-un reboot colosal. Auto Trader vrea să te facă copywriter, Oatly mai dă de-un OOH mișto, o Dacie din ’75 ajunge pe Nürburgring și ediția de SCOOP se-ncheie cu a XI-a ediție Balul de la Castel.

Is advertising fun again?

The SCOOP 107 featured

Toamna se numără: de câte ori te uiți la noul spot Calvin Klein (yup, the Bear is back!), cât a costat singurul sicriu-răcitor de băuturi licitat de Liquid Death, câți angajați Cineworld au nevoie de ochelari de la Specsavers și de câte ori (hint: fără număr) s-a plâns graphic designerul că nu i-am pus spotul cu 3D-uri în SCOOP.

It ain’t over till it’s over

The SCOOP 106 newsletter by WINK

Pentru că nu-i gata – nici vara, nici treaba cu sportul, nici discuțiile despre AI în publicitate. În afară de asta, mai avem: Oreo și Coca-Cola are besties, Hellmann’s lansează Parfum de Mayonnaise, campania Amnesty e greu de digerat și spotul Orange musai de privit.

Una și una

Nike îl împacă pe Kevin Durant, Apple încearcă și el să-și dreagă greșeala, Quaker Oats e pe fază și tot așa vrea să fie și Skinceuticals. Avem și the origin story a clienților de pretutindeni, dar nu ai noștri, butts in the box și-un pic de filosofie despre emoții.

Something old, something borrowed, something new

(Black) holes are closer than you think, prima echipă olimpică digitală, ceva elefanți în cameră și pe billboards și pe mașini, super unhinged stuff de la EasyToys și Surreal, piesă și videoclip pentru un brand de hârtie igienică și în sfârșit ceva de bine despre AI în publicitate.

Long live contextualele!

Hola mami, que guapa!, Deadpool & Wolverine, Jocurile Olimpice, spoturi care ar trebui să fie boring dar nu-s boring chiar deloc, branduri care-ar fi putut face mai mult but didn’t, un pic de AI care face oamenii să treacă prin geamuri și lalelele gigant, printre altele.

Spuse, nespuse și răs-spuse

The SCOOP #102 e aici și sperăm să observi că-i luni și ne ținem de cuvânt. Azi avem: Deadpool’s tushy, parentamorphosis, brand collabs mai bune și mai puțin bune, winning isn’t for everyone și nici ultima campanie Nike nu e, bani ca să vorbești despre chestia-aia-prin-care-trece-jumătate-de-populație-în-fiecare-lună și foarte puțin shameless self-promo.

Toate-s vechi și nouă toate

The SCOOP 101 WINK

The SCOOP se întoarce cu cele mai noi-nouțe și făinuțe campanii din ultima săptămână. Ce-avem azi, te întrebi? Câteva foarte bune contextuale, un pic de scandal, un pic mai mult AI – cu și fără sens – și și-mai-mult amuzament, căci se pare că umorul începe timid să revină în publicitate, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Adăugăm și 3 rubrici noi pe care te lăsăm să le descoperi singur. Sperăm să-ți placă și dacă da, să ne spui și nouă.

Acestea fiind spuse, scrise și citite

Acestea fiind spuse, scrise și citite, încheiem anul cu un număr plin cu noutăți amestecate, cam așa cum am rezuma, de altfel, și anul 2023. Nu putem decât spera la un nou an cu multe de adăugat la fiecare rubrică, ba chiar mai multe, ca să pregătim și alte rubrici noi. 👀

Creative all the way

Numărul de astăzi posibil să semene cu listele tale de cumpărături din perioada asta a anului, pentru că are de toate pentru toți și este bogat în informații. Creativitatea și-a spus cuvântul și pregătirile pentru sărbători sunt în toi, așa că inevitabil sunt multe despre care să scriem.