16.11.2020
În luna noiembrie Collars, singura călcătorie profesională din Iași, derulează în reţeaua WINK o campanie copy-based, cu 7 mesaje cheie, sub forma Tip of the day.
După campania de lansare desfășurată în această vară pe outdoor - axată pe avantajul economiei de timp, provocarea a fost de a găsi o modalitate diferită de a comunica despre Collars și despre serviciile pe care le oferă, într-un mod care să genereze un shift pe obiceiurile de consum și stil de viaţă, dincolo de enumerarea echipamentelor profesionale, avantajele unei călcătorii sau despre de ce e bine să-ți calci hainele.
Cȃte un mesaj adaptat la fiecare zi din săptămȃnă este programat să fie difuzat pe billboardul digital @ Moldova Center, cu o abordare care vizează atȃt experienţele individuale legate de obiceiul de a călca haine, dar și referinţe esenţiale pentru strategia campaniei – aceea de a schimba obiceiul de consum sau atitudine faţă de activitatea în sine, sub premisa – Îmi place să calc! – (said no one ever).
Mesaje precum Nu-ţi începe săptămȃna călcȃnd sau Azi fă ceva doar pentru tine – de călcat se ocupă Collars – adică sfaturile zilei de luni și duminică, se concentrează asupra activităţii de zi cu zi și vorbesc de la sine despre avantajele și beneficiile serviciului oferit de Collars. Haina îl face pe om – dacă e calcată reinterpretează într-un mod simpatic și autentic un proverb făcut relevant pentru brand, care deschide cald dialogul între Collars și consumator.