TV Screen

Perfect pentru a ajunge la consumatorii din segmentul tânăr, cu venituri medii și peste medii, datorită amplasării în zona FoodCourt a centrelor comerciale – destinaţie preferată pentru zilele de weekend.

Altex

Meșterescu

Atria

Centrul casei tale

Coriolan

Din inima aurului, în inimile voastre

Școala Varlaam Mitropolitul

Impact

  • Audienţa zilnică mare, de peste 9.500 persoane zilnic
  • Ancore:
    • Serviciul de Evidenţă a Persoanelor: Timpul de aşteptare pentru obţinerea actelor generează creşteri de trafic în locaţiile de alimentaţie publică: cafenele, FoodCourt
    • Cinema City: Destinaţie preferată pentru zilele de weekend, se adresează studenţilor prin preţurile accesibile şi reducerile oferite

Expunere

  • Grad de expunere mare - difuzare în loop, cu grad ridicat de recunoaștere și recall a mesajului
  • Conţinut editorial: mesaje informaţionale, educaţionale și de divertisment: Economic, Externe, Știinţă, Cultură, Media, Timp Liber, Sport, Destinaţii, Descoperă în Romȃnia, Natură
  • POS (point of sale proximity)

Detalii complete


TV Screen (pdf)

Acoperire

AUDIENȚĂ

Studenți

  • Vârsta: 18-25 ani
  • Descriere: Sensibili la preț, heavy users de internet și social media, sunt dependenţi de branduri și au nevoie ca informaţiile să le fie repetate.
  • Nevoi: distracție, dorința de a împărtăși informații cu prietenii, sentiment de apartenență la o comunitate, să fie informaţi și să primească alerte despre oferte noi
  • Mesaje cheie comunicate: prețuri mici, oferte, entertainment, comunitate

Tineri profesioniști

  • Vârsta: 25-30 ani
  • Descriere: Aventurosi, exploratori, prietenoși, deschiși și preocupaţi de statutul profesional. Încep să aibă un venit constant și deși încă mic, nu simt nevoia de a economisi și nu au multe obligații financiare.
  • Nevoi: haine, excursii, entertainment
  • Mesaje cheie comunicate: fashion la prețuri abordabile, entertainment

Familii tinere

  • Vârsta: 30-35 ani
  • Descriere: Venit constant, mediu+, intră ușor în dialog cu brandurile și percep dialogul ca fiind natural, ca urmare a faptului că au crescut alături de ele, așa că sunt ușor de atras de promoţii și concursuri. În același timp, loialitatea lor este scăzută.
  • Nevoi: relaxare într-un mediu familiar, oferte pentru copii
  • Mesaje cheie comunicate: relaxare, zone pentru copii