News

Nu orice călătorie se măsoară în kilometri!

16 Oct 2012

PRIME Iaşi, filială a Asociaţiei Europene a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, lansează cea de-a cincea ediţie a Festivalului Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice team ADventure, pe data de 17 octombrie 2011, ora 20:15, în Amfiteatrul II8 al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi.

Ce își propune proiectul?

Cel mai important este faptul că se încearcă crearea unei legături dintre mediul academic şi cel economic. Trei echipe de studenţi vor lucra la fiecare din cele trei studii de caz reale, axate pe domeniul relaţiilor publice şi publicitate.

WINK propune o campanie de promovare a rubricilor informative și de divertisment, ca parte a conținutului difuzat în rețeaua digitală.

Adservio optează pentru o campanie de comunicare integrată pentru promovarea carnetului electronic de elev, iar Tester-Casa Auto înaintează o campanie de Publicitate și Relații Publice ce oferă posibilitatea de a schimba mașina veche cu una nouă.
Cele 9 echipe a câte 4 membri vor avea la dispoziţie 3 săptămâni pentru a elabora strategiile necesare rezolvării briefului, timp în care vor fi ghidaţi atât de către PRIME Iaşi, cât şi de firma parteneră la al cărei studiu de caz lucrează.

Pentru a afla mai multe detalii despre etapele evenimentului, condiţiile de înscriere şi regulamentul concursului, te aşteptăm la Prezentarea team ADventure. PRIME Iaşi este o organizaţie studenţească nonguvernamentală, nonprofit, apolitică, bazată pe voluntariat, filiala a PRIME România. PRIME România este afiliată la PRIME – Asociaţia Europeană a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare.